BİNGÖL BELEDİYESİ, VATANDAŞLARA 7/24 KESİNTİSİZ ERİŞİM İMKÂNI SUNUYOR
18.08.2025

Bingöl Belediyesi, vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini en hızlı şekilde iletebilmeleri için 153 Çözüm Merkezi ve WhatsApp İletişim Hattı’nı güçlendirdi. Artık hem 153 hattı hem de dijital iletişim kanallarıyla vatandaşlar, 7 gün 24 saat belediyeye ulaşabiliyor.

BİNGÖL BELEDİYESİ, VATANDAŞLARA 7/24 KESİNTİSİZ ERİŞİM İMKÂNI SUNUYOR

Bingöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, vatandaşlardan gelen her başvurunun anında kayıt altına alındığı, ilgili birimlere yönlendirildiği ve çözüm sürecinin yakından takip edildiği vurgulandı.

 Açıklamada, “Vatandaşlarımız taleplerini Çözüm Merkezi: 153, WhatsApp Hattı: 0 530 12 12 153, web sitesi: www.bingol.bel.tr, 

E-posta: basin@bingol.bel.tr ve sosyal medya hesaplarımız @BingolCozum (Twitter/Instagram/Facebook) üzerinden bizlere ulaştırabilirler” denildi.

Bingöl Belediyesi’nin şeffaf, hızlı ve vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalıştığına dikkat çekilen açıklamada, şehrin her noktasında ihtiyaçlara en kısa sürede karşılık verilmesinin hedeflendiği kaydedildi.